tiistai 31. tammikuuta 2012

it is worth it

2
Nyt ku kerran innostuin kirjottamaan ni mikäs siinä. En tosiaan tiiä mun painoa mut veikkaan sen olevan reilu 65 kiloa. Eli siis aattelin et voin antaa itelleni matkan varrella kolme etappia joista sitten saan palkinnot.
60 kiloa painaessani saan alkaa sisustaa mun huonetta. En jaksa odottaa pitkää kävelyshoppailua Ikeassa ja että voin ostaa kaikkia kivoja juttuja. Tähän ei oo kauheesti ees välttämättä aikaa. Ehkä hiihtolomalla jo ?
55 kiloa painaessani saan mennä kampaajalle. Mulla on pitkät tummat hiukset ja oon taas alkanut haikailemaan vaaleiden lyhyiden hiuksien perään. No joka tapauksessa tarvitsen kampaajaa joten tätä odotan innolla. Ehkä maalis-huhtikuun vaihteessa ?
50 kiloa painaessani saan ostaa vaatteita. Oon ostolakossa siihen asti kunnes painan 50 kiloa. Aika paha ? No joo mutta antaa lisää motivaatiota kyllä. En kans jaksa odottaa shoppailureissua vaikka Helsinkiin tai Tukholmaan. Ehkä toukokuun alussa ?

5 kommenttia:

  1. oooii kiitos (: sunkin ulkoasus on ihana, ja blogi muutenkin! lukijan sait :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos lukijaksi ryhtymisestä :) Sulla on tosi ihanan näköinen blogi ja kauniita kuvia!
    Mutta sulla on kans tosi kovat tavoitteet, kun kerta oot normaalipainoinenkin jo ennestään! Tää on klisee mut muista tarkkailla enemmän sitä peilikuvaa, 50 on kyllä todella alhainen paino :) Mut tsemii sulle ja ryhdyn kans lukijaksi ihan mielenkiinnosta vaikka meillä eri tavoitteet onkin :)

    VastaaPoista
  3. Hei kiva jos tykkäät! :) Ja tervetuloa vaan lueskelemaan. Itekkin liityin lukijaks, sullaki tosi kivan oloinen blogi (:

    VastaaPoista
  4. kiitos teille molemmille ! juu peilikuvaa tarkkailen mut oon kyllä samanpitusena painanu sen 50 kiloa ja tykkäsin sillon mun kropasta ja näytän omasta mielestä niissä kuvissa kivalle :)

    VastaaPoista