tiistai 31. tammikuuta 2012

five things about me

3
Aattelin tehdä postauksen, jossa kerron viisi oleellista asiaa itestäni niin että opitte tuntemaan mua paremmin (kyllä välttelen koulukirjoja).
1. Oon jo pitkään ollut perfektionisti, mutta joissain asioissa se on päässyt lipsumaan jostain syystä ja siitä mulle seuraa huono omatunto ja nyt jopa epäilen että oon lievästi masentunut koska en enää hallitse itteäni. Kokeista on pakko saada kymppejä ja kaikki kouluvihot ynnä muut on ihan tiptop. Ainut mistä en oo koskaan ollu niin tarkka, on mun huone. Mut haluisin nyt taas täydellisen järjestyksen mun elämään.
2. Mun kilot ei johdu siitä että söisin jotain roskaruokaa tai herkkuja ihan liikaa vaan syön liikaa sitä normaalia ruokaa. Leipää ja margariinia kuluu ihan älyttömiä määriä, jolloin siitä tulee epäterveellistä, samoin jugurtit. Myös hedelmiä ja porkkanoita syön liikaa. Jotkut varmaan ajattelee miten se on mahdollista mut kyllä se vaan on.
3. Oon ennen harrastanut kilpaurheilua, mutta loukkaantumisten takia lopetin sen. Sitten olin liikuntakiellossa ja totuin kotona lojumiseen ja tänne oon jäänytkin sen jälkeen. Omista jumppakortin ja pyrin käymään monessa jumpassa päivässä mut aina ajattelen että ''huomenna alan käymään''.
4. Mun äiti painostaa mua ihan hirveesti laihduttamaan ja joudun periaatteessa syömään salassa. Se kyllä huomaa sen ja tulee sitte huutamaan mulle että mun pitää mennä jumppaan ja lopettaa syöminen. Toisaalta ymmärrän sitä mut se ei ymmärrä että ennemmin auttais kannustus kuin painostaminen.
5. Mulla on suuret tavotteet tässä projektissa. Haluan laihtua ennen seuraavaa vuotta koska muutetaan silloin toiselle paikkakunnalle ja joudun/saan vaihtaa koulua. Voin antaa kaikille uuden laihan ensivaikutelman itestäni ja oon superinnoissani. Haluisin kans kirjoittaa jotain normaalia blogia, mutta tällä hetkellä en kehtaa pukeutua muuta kun löysiin vaatteisiin joten voi olla että tavoitteessani aloitan uuden lifestyle-blogin. Mulla on siis paljon näidenkin lisäksi suunnitelmia joita teen ''sitten ku oon laiha'' joten tulevaisuus vaikuttaa lupaavalta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti