sunnuntai 5. helmikuuta 2012

scared

8
En ole kirjautunut bloggeriin muutamaan päivään. En uskaltanut koska en ole onnistunut. Stressaan liikaa kaikesta ja tuntuu että tämä on mahdotonta. Kirjauduin kuitenkin yrittämään ja olin saanut paljon uskomattoman hyvältä tuntuvia kommentteja ja sain lisää intoa, kiitos siitä kuuluu teille !
Olen kai muutaman päivän aikana tajunnut etten voi ottaa yhtä liian suurta askelta kerralla. Täytyy mennä päivä kerrallaan ja yksi hyvä valinta kerrallaan eteenpäin. Ja en voi ajatella että jos epäonnistun aamulla niin koko päivä on pilalla. Ei enää. Mun täytyy lopettaa pelkääminen ja uskoa itseeni.
Yksi asia mikä saa mut stressaamaan on punnitus. Joten päätin että annan itelleni aikaa sen puntarin kanssa ja astun sille sitten kun oon päässyt vauhtiin ja oon ite valmis siihen. Koska puntari on kuitenkin oleellinen osa tätä projektia niin ajattelin ostaa uudeen omaan huoneeseen.
Tästä lähtien siis ei epäonnistumisia. Vain ja ainoastaan luottoa muhun itteeni !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti