tiistai 31. tammikuuta 2012

let's face the truth

4
Tervetuloa lukemaan mun matkasta isosta pieneksi ! Oon loppua myöten kyllästynyt suurena olemiseen ja uudenvuodenlupaus laihdutuksesta ei ole onnistunut. Nyt helmikuun alkaessa on aika ottaa itteään niskasta kiinni ja alkaa laihduttaa. En tiedä painoani, koska vaa'alle astuminen on minulle se vaikein juttu. Menen siis ensimmäisen kerran vaa'alle ensi keskiviikkona. Saan viikon aikaa valmistella itseäni siihen.
Olen 164 cm pitkä ja tavoitepainoni on 50 kiloa. Tavoitteenani on laihtua ripeää tahtia, suurinpiirtein  kilo viikossa. Harrastan tästä lähtien päivittäin liikuntaa. Käyn jumpissa ja lenkeillä. Voin käydä muutamassa jumpassa päivässä.
Tulen kirjoittamaan ruokapäiväkirjaa kalenteriini ja joskus saatan julkaista täälläkin. Tulen päivittämään blogia ruuilla, liikkumisella tai inspiraatiohommilla päivittäin. Haluan jatkaa blogia vielä tavoitepainon saavutettuani terveysblogina. Kirjoitan anonyymina ja Laura ei ole oikea nimeni.
Jos on kysyttävää, kysykää rohkeasti. Olen nyt valmis tähän ja toivottavasti jotkut ovat kiinnostuneet blogistani. Muokkaan vielä ulkoasua ja selaan muita laihdutusblogeja, jotta saisin itselleni luettavaa. Kuulumisiin !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti